InteLångtKvarNu


Woho...! Läx fri, prov fri, inlämningsfri ja helt fri alltså! Känns fullständigt underbart, färdig pluggat för iår.
Nu ska vi bara försöka fixa ihop en grym julavslutning där jag ska vara med på scenen och spela massa piano m.m och letar efter även en klänning att ha mig(hoppas jag hittar imorgon).
Sedan har jag 3 veckors underbart jullov framför mig.
Imorgon blir det julklappshandel med min kära farmor! Klickade förövrigt hem första julklappen till mig själv höhö precis...avslöjar dock inte vad;) Men ni kanske kan gissa?
Nu ska jag skriva klart min önskelista samt fixa mina pärons önskelistor, så är jag redo inför morgondagen ;)

hA De bäsT!


Kommentarer
Postat av: Maggan

...och jag önskar mig:

2009-12-15 @ 23:09:09
Postat av: louise

såg en snygg väska på beckas blogg, så gick jag in på nuknuk och hittade denna.

den kostade 469 med frakt och nej den är inte för liten. jag tycker att den gör sig bättre när den är mindre... jag tänkte inte ha denna i skolan eller så, utan till kameran o stan o så ;)

2009-12-16 @ 14:03:59
URL: http://louisehultemark.devote.se
Postat av: Caroline

hoppas du hittar fina julklappar då ;d

2009-12-16 @ 17:52:01
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0