soonsecondadvent


Först bara undrar jag hur Tove kunde åka ut????!!!! Hon och Erik skulle ju stått i finalen och blev dessutom sur för att Göteborg arena (Skandinavium) var bättre än Malmö:( Menmen.....inte göra mycket åt det med än deppa lite över det;)
Har varit upp med tuppen idag trots det är lördag. Gjorde en insats och stöttade basket klubben och ställde upp och var ledare för minibasket julavslutningen. En del barn som blev väldigt förtjusta i mig och började hänge och klättra på mig.
Snart blir det julmys med laget för hela slanten, ska hem till vår tränare och baka lussebullar och massa annat gott. Ska bli myysigt! Som pricken över i:et har jag i stort sett en PLUGGFRI helg;) Heaven!

hA DE BäsT!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Ha det gott, är dig väl unt att ha det lugnt och gott! Kram!

2009-12-05 @ 14:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0