Let's dance

Balett stod på schemat för vårt lag idag, varför? Jo...tränar andra muskler,variation på träning samt en del skratt åt mobbad teknink.

Imorgon händer något riktigt skojigt men det berättar jag inte förr än just....imorgon!


Hm, böj, sträck och in med rumpan.


Balans....


I believe I can fly.


Jag i mitten med spindel armarna (kallas även spider).


Like a bird.


Stretching :P

Foto: Tränaren

Haha ja vad säger man, jag klarade ju mig ifrån att halkade på rumpan och slå i svanskotan så det gick ju faktiskt ganska bra då :P

Kommentarer
Postat av: fanny

hej paulina!

tänkte just på hur långt hår du har, så himla fint!

jag har försökt spara i flera år men det vill inte växa utan att se ut som en himla risbuske! kan du inte skriva ett inlägg om dina bästa hårtips och om hur man sparar ut det till långt?

älskar din blogg! pussar

2009-02-26 @ 13:45:15
Postat av: fanny i ditt laaaaaaag

jag trodde d va jag som hade kommenterat hahahahah

jag ba wtffff ?

hahahahahahaha



iaafff fiiiifaaana vaaaad bull d vaaa hahaha aså jag e så jävla oviiig o mina fötter knäkte helt tiden!! pluuus ni flytta på den stången hela tiden så jag typ trilla hahahahah ;)

2009-02-27 @ 15:20:33
Postat av: Anonym

ser roligt ut :-) bra att träna olik saker

2009-02-27 @ 15:38:29
URL: http://erikasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0