now?

Heeej!
Ja hur ska man reagera när det helt plötsligt bara börjar snöa? Typ, hjääälp, neeej! Bara för att trotsa det ska jag iväg och bada idag, haha, nä inte därför dirket. Vårt lag ska iväg och simma/bada. Kan bli reeedigt kul, om vår tränare bara låter oss simma allt för mycket :P Innan det så blir det träning med damlaget, närmare bestämt om 30 min.
Tur man är tjej för jag kan äta samtidigt som jag skriver detta, sitter och gnagar (!) på digestive som är sjukt beroendeframkallande.

Ha de bäSt!

Kommentarer
Postat av: lina

ja det är synd att det man måste åka så långt :/

men hur gick det i matcherna då ?:)

KRAAAM :D

2009-02-10 @ 20:27:10
URL: http://crippenina.blogg.se/
Postat av: lisa95

snygga som f-n!!! neeej du har inte elefantfötter. du e ju så lång så hade sett konstigt ut annars. hon som vann top model har 44 i skor! de e stora för hon e inte lika lång som du. läser din blogg ibland den e skitbra!!! kramis

2009-02-12 @ 09:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0