Palle blir moviestar (em...typ)

Nu ni ska jag berätta på vad jag var på igår. Jag var på inspelning till ett klipp till Melodifestivalen. Vårt lag fick chansen att vara med i ett klipp i pauseunderhållningen som kommer sändas imorgon. Om ni sett Melodifestivalen vet ni kanske att det alltid brukar vara ett inslag från varje stad med en kille i typ rött hår. I det klippet ska jag (och Malbas f94 & p94) i alla fall vara med i imorgon när Melodifestivalen är här i Malmö. Haha vår uppgift var typ att vara helt crazy och hoppar runt och dansa lite samt att spela en basketscen där jag hade turen att få vara med i . Hur mycket som klipps bort/är med i klippet vet jag inte med någon skymt borde man synas. Det går i alla fall på SVT 1 imorgon ca 20:50. Kolla in det vettja, leta efter en jättelång tjej ( okej vi är faktiskt två jättelånga tjejer i vårt lag) med långt ljust hår haha, that's me! Riiiktigt kul!


BEHIND THE SCENES !

Crazy?


Shake shake (jag råkade ju såklart pilla mig i håret just när bilden togs).



Den "röd håriga" mannen och jag till vänster.


Okej bilden är hemsk på mig men whatever, basketscenen spelas in...


Hahah en baaaalll scen, hoppas den kommer med, ja ni ser mitt cp skratt i bakgrunden. Jag ärden långa tjejn med uggsen, eller med det långa håret hehe ;P

Ja, så slå på tvn imorgon 20:50, skriv gärna till mig här sedan om ni lyckades se mig på tvn hehe ;P Jag har ju självklart sådan tur att jag inte kommer vara hemma då det sänds. Ska iväg till Nässjö och spela match imorgon, 09:45-22.30. Men klippet SKA ligger på nätet...

Kommentarer
Postat av: Kelly

Hej gumman! stort tack för tipset om kjolen! pussar!

2009-02-27 @ 21:15:14
URL: http://kellybiddle.se
Postat av: Emma

SVAR: Härligt :D Tack!

2009-02-27 @ 21:30:05
URL: http://thy.webblogg.se/
Postat av: Österviksgänget



Åh, vad spännaande, då ska vi minsann glo i morgon.

Vi spanar så klart efter dig....du kan nog säkert kolla in i efterhand på SVT sajten!

Lycka till med matchen också!

2009-02-27 @ 23:05:24
Postat av: MOA

hahaha, fasiken vilka rooliga bilder! :D

2009-02-27 @ 23:30:07
URL: http://swalliing.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag såg en ytterst ytterst liten glimt av dig,hade ju sett du blivit taggad på facebook så jag kände igen rapparen o fattade .hoppas matchen gick bra

kram kitt

2009-02-28 @ 21:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0