småstjärnorna


SPORTLOV! YEEEY....provet är över och arbetet inlämnat, nu har vi loooov. Efter provet/arbetet stack jag iväg till vår lågstadieskola bredvid och var jurry i småstjärnorna. En mängd barn som uppträdde och slogs om vinsten i småstjärnorna. Det var tio års jubileum och de som satt i jurryn skulle bestå av föredetta vinnare och det var faktiskt så att jag vann när jag gick i tredje klass. Då var jag Carola med låten Tommy tycker om mig hehe.



Vinnarna som hade High school musikal låten  We're All In This Together. Riktigt duktiga och dansade precis som i filmen.


Överläggning om vem som skulle vinna, betod av läsk och nerkladdade papper.



Becka och jag :D



Haha lärarna bjöd på sig själv och var utklädda som Abba.

Har du varit med i småstjärnorna på din skola?

Kommentarer
Postat av: louise

aaaaa det har jag varit!:D

2009-02-14 @ 11:17:38
URL: http://louisehultemark.devote.se
Postat av: Rebecka

tack för den zombie bilden! :P<3

2009-02-14 @ 22:03:28
URL: http://bbcauz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0