Sprida våra bloggar



Hej alla läsare!


Nu händer det grejer, bloggkedjan ska startats upp... det kommer gå till på följande vis!

Poängen är att vi ska hjälpas åt att hitta varandras bloggar!

I din blogg ska du länka till 3 st andra bloggar som du tycker är bra (helst nystartade bloggar eller bloggar som inte har hunnit bli populära). Du skriver namnet på bloggen, lite kortfattat om vem bloggaren är och vad bloggen handlar om. Därefter skriver du lite kortfattat eller t.o.m. kopiera den lilla förklaringen jag har skrivit och lägger in i ett inlägg i din blogg, så att andra kan förstå vad det handlar om.  Därefter går du till bloggarna du har valt att skriva om och lämnar in en kommentar som lyder:
"Din blogg har blivit rekommenderad att läsas i min blogg genom "Pay it forward - by blggers". Läs på min blogg vad denna bloggkedja handlar om och Du har nu fått äran att föra detta vidare på samma sätt!"

Visst låter det lysande? Det är Alexandra som ligger bakom denna smarta idén!
Mina tips dyker snart upp här...

Hänger ni på denna kedjan?


Kommentarer
Postat av: Bea

Nej, vad kul! Kanske man skulle hänga på..

2009-02-26 @ 11:59:09
URL: http://beasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0