Vinterland

15 minus och sol. En riktigt bra kombo, det är då vintern är som allra bäst. Det krävdes att man förflyttade sig några mil norr ut för att få det, här i Malmö är det bara slasksnö tycker jag.
En härlig helg helt enkelt i stugan i Växjö.
15 minus = vatten fryser = frusen sjö.
Men nu är jag hemma igen i kära Skåne och jag har saknat er!


Våra steg på sjön.


Var inte riktigt beredd på denna kyla så man fick slänga på sig allt som gick att få på sig...typ.


Hott hott!


En ruskigt god pinne som man lägger i den varma chokladen så smälter den och gör det ännu mummsigare.


" I'm walking on sunshine"


Min och mina kompisars pizzaö, på vintern...


...och på sommaren.


Spår


Ice


dock ingen kramsnö.

Har du vinter där du bor?


Kommentarer
Postat av: Bea

Hos oss är det minusgrader hela tiden.. Men så bor jag ju i småland också ;)

2009-02-18 @ 15:56:07
URL: http://beasplace.blogg.se/
Postat av: Rebecka

hihih ball! :) vart har ni fått tag på de där till varm chokladen? :)

2009-02-20 @ 12:58:41
URL: http://bbcauz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0