Utmaning

Jag blev utmanad av Jenny!

Utmaningen går ut på att man ska gå in i Mina bilder, leta upp mapp nr. 6 och sedan bild nr. 6. Den bliden ska sedan publiceras på bloggen och så ska man ska skriva om den ;P
Sen ska man utmana sex andra bloggare.



Haha! Ja ibland har man otur men just den här bilden blev det...en bild från vår skolavslutning i 6:an, herre gud man kände ju sig så stor då, men jag hade väldigt totalt fel! Hahah som vi såg ut... :P
Men sommarlov ger en ju alltid härliga känslor och gör att an längtar ännu mer till sommarlovet 2009!

Jag utmanar...

 Josiee

Natalie

Sara

Jessica

Michelle

Madde

Ha De bäsT!

Kommentarer
Postat av: Olivia

sötnos! :)

ja, haha jag fick din kommentar. och ja, det är jag som har tagit bilden. det är vid min och ellens sommarstuga. eller hur? jag längtar efter sommaren så grymt mycket. :D

men rätta mig och jag har fel, men har inte du en sommarstuga här i närheten?

PUSS!

2009-02-04 @ 19:25:22
URL: http://fixyou.webblogg.se/
Postat av: jessica

hihi klart jag antar utmaningen! :D

2009-02-05 @ 17:56:42
URL: http://jesscab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0