Another one


En smått omtalad kavaj från Ellos är det här. Jag ska införskaffa mig en kavaj och hittade en hyfsta najs på Vero moda på rean förra veckan. Såg ungefär ut som denna. En knapp...snyggt tyg på uppvikningen av armarna...svart..o ja, en kavaj. Den var dock inte riktigt lika lång som denna. Och det var också därför jag tvekade.
Men priset var super 199 spänn.

Vad tycker du, ska jag slå till med den på Vero moda eller vänta till jag hittar någon mer passande?
Oversized modell, eller en lite längre modell än den normala längden (hehe), vilket tycker du är snyggast?


Kommentarer
Postat av: lina

jaha men gud va kuul :)

jag är 95 så ja är ganska glad över att jag får spela med 94 . eller asså jag började spela basket i ettan typ och började med 93:or sen efter spelade jag med 93 i några år sen bytte de ner mig mot 94 och nu har jag spelat med 94 ganska länge :). men gud va kul att du ska få spela i damlaget i A laget . det är ju as bra ju :). jag vet inte om vi har mött er någon gång ?:).



jag tycker den oversized modellen på kavajen ;D .

ha det bäst.

ska försöka kolla in din blogg så ofta jag kan . den verkar vara intressant ;D

kraam ha det bra !

2009-01-10 @ 21:49:59
URL: http://crippenina.blogg.se/
Postat av: Anonym

å, snygg!

2009-01-10 @ 22:13:55
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: Faster Kerstin

Tjena Palle!



Köp den på Vero Moda men skynda dig, den är säkert snart slut!!!!!!

Nyfiken hur det gick på basketen idag? Första matchen med A-laget........Häftigt! Du var säkert bra! Lycka till i morgondagbens matcher.

Vi kanske ses på kvällen!

Sov så gott hos farmor o farfar

2009-01-10 @ 22:14:06
Postat av: Safiye

Jag gillar när den är superkort och går till midjan och uppkavlade ärmar!! Men jag diggar också dem oversizade! det är supersnyggt! Ta den som sitter snyggast och e snyggast!



/safiyeee

2009-01-11 @ 14:13:01
URL: http://safiiyes.blogg.se/
Postat av: Maggan Puh

Hur gick matchen med dam A-laget? Hur kändes det att få vara med de stora tjejerna? Hur var resan osv.

Berätta!



Är så nyfiken...när du är med om sådana häftiga saker måste du ju bara rapportera!

Vad 17 har mode och kläder då för betydelse. Sånt känns lite banalt och verklighetsfrämmande att läsa om när du själv är i händelsernas centrum och får uppleva så annorulunda saker....sånt vill ju vi andra som aldrig får såna chanser verkligen få höra om!!!

Så snälla, låt oss får veta hur allt var!

2009-01-11 @ 18:13:14
Postat av: Maggan Puh

Hur gick matchen med dam A-laget? Hur kändes det att få vara med de stora tjejerna? Hur var resan osv.

Berätta!



Är så nyfiken...när du är med om sådana häftiga saker måste du ju bara rapportera!

Vad 17 har mode och kläder då för betydelse. Sånt känns lite banalt och verklighetsfrämmande att läsa om när du själv är i händelsernas centrum och får uppleva så annorulunda saker....sånt vill ju vi andra som aldrig får såna chanser verkligen få höra om!!!

Så snälla, låt oss får veta hur allt var!

2009-01-11 @ 18:14:11
Postat av: Madde

svar: tack så jätte mycket! :D Ha det så bra!

2009-01-11 @ 20:19:19
URL: http://maddesmode.webblogg.se/
Postat av: erica

snygg ! jag vet inte, man kan ju matcha kavajerna på olika sätt! söt blogg!

2009-01-11 @ 20:59:26
URL: http://ericah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0