Dan före dan



Lycklig! Det här är vad mamma inhandlat till min resa imon...reeeedig färdkost. Dessutom kan man plussa på mumsiga pannakakor som just nu blev klara samt pastafjärilar;P Jag tror jag klarar mig matmässigt imorgon haha! Fast godiset lär ta slut rätt fort när man ska dela rum med en gaaaaam. Men det är smällar man får ta.
Vår resväska var visst fortfarande kvar i Stockholm efter Thailand resan när vi dumpade den där så mina väsk-planer får ändras. Gillar inte att konka runt på två stycken väskor, rullväska hade underättat men ja...inte mycket att göra.
Jag har inte packat en strumpa än, hehe inte ett smack...jag borde nog börja ;P
Nu kanske det låter som att jag ska utomland typ 1 vecka men i själva verket ska jag bara upp till Stockholm en helg ;P Med laget och spela SM, blir glaaad bara när jag skirva det! :D


BYE!

hA De bäst!


Kommentarer
Postat av: lina

hahahhaha joorå hon hade det jätte bra i thailand :)

juste ni måste ju sova här i stockholm. vilken skola ska ni sova på ?

när är er första match ?

KRAAAAAAAAAAAAAM :D <3

2009-01-22 @ 21:11:48
URL: http://crippenina.blogg.se/
Postat av: lina

jaha men det är väl bra att på hotell än skola hahhaaah :D . jaha , mot vilka då ?

KRAAAAAAAM :D<3

2009-01-22 @ 21:25:36
URL: http://crippenina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0