Don't leave me



Min ben tigger lotion. De ser ut som jag suddat på min ben och att det finns massa med sudd att borsta bort. I själva verket är det hud som bara sådär poff har fått för sig att lossna från mina ben. De flagnar, kanske ett bättre ord att uttrycka sig med. Dessutom har typ hela min bränna försvunnit. Hittar den inte någonstans. Kul, nu när väl skolan drar igång och man skulle vilja vara lite brun :/
Men det är ju egentligen bara i-landsprobelm.
Annars mår jag finfint och min lille kunsin som är ca 1,5 år och precis lärt sig gå på potta ska komma till oss lite senare. Förresten spana mina earrings på bilden...diggar de fett. Köpa i Thailand...borde kanske stått I <3 Thai, men det har de inte kommit på än. Man tänker ju lite i framtiden förstår ni, hehe!

hA DE BäsT!

Kommentarer
Postat av: louise

hej sötnoos!!

2009-01-06 @ 13:45:38
URL: http://livetenligtlois.blogg.se/
Postat av: Ida

haha, mitt i snön och kylan ;)

2009-01-06 @ 14:46:17
URL: http://karlssonida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0