Gamover


Bild från Sm i Stockholm (Paulina =blå spelare som tar uppkast ;P )

Vi åkte hem från kristianstad med två vinster som kändes skönt trorts att vårt spel inte var det bästa. Nu är det snart kväll och jag måste ägna lite tid åt läxor. Sådär kul men det är till att "Just do it".
Har fått bevisat för mig att jag svettas som ett djur precis bakom öronen som någon i laget påpekade men som jag inte trodde på. Jag har också upptäckt att man kan vara väldigt svettig samtidgt som man är kall så att folk inte ens vill att man lägger handen på axeln. Ja det går faktiskt =D

Hasta la vista!

hA De bäsT!


Ps. Erkänn att bilden är riiiiktigt fet, hahah hon har inte en chans.

Kommentarer
Postat av: lina

haha neh jag går i sjuan och är 95:A haha :D

vad har du för dig då ?

KRAAAAM

2009-01-31 @ 18:38:14
URL: http://crippenina.blogg.se/
Postat av: Maggan Puh

Du är grym Palle! Vilken lirare du är!Och du blir bara bättre och bättre.....

2009-01-31 @ 19:04:01
Postat av: jonna

haha, ja hon har verkligen ingen chans mot mår bästa pau!:D

2009-01-31 @ 19:32:41
Postat av: fanny

hahahahahahahahahahahahaha det e ba med i min berättelse ju :D alla gör d.. men tog dig som exempel. ba för du e en figther på 188 ;) HAHAHAH :D<3

2009-02-01 @ 18:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0