i PrOvHyTtEn



Jag fick på mig två olika rea kavajer i torsdag, denna är från Gina Tricot och skulle kosta 99 spänn. Jag provade även en annan grå på Vero Moda, lite kortar modell för 75 spänn. Jag köpte dock ingen av de, det blev lite tight om tid eftersom jag skulle iväg och träna och ville inte göra något impulsköp.  Nästan gång jag tar bild i provhytt LOVAR att ta mer tid på mig så det blir bra, jag hade som sagt lite brådis.
Men vad tycker ni om denna kavaj på bilden?
(kombinationen är ju kass men det var tyvärr en del av de grejerna jag hade på mig den dan:( )

Kommentarer
Postat av: Amanda

Riktigt snygg kavaj! Sådan vill ju jag ha!

2009-01-26 @ 16:03:24
URL: http://iomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0