Måndag, tror jag?



Sovmorgon satt fint efter många hårt spelade matcher. Vårt motståndar lag som vi förlorade mot igår med 3 poäng vann med 10 poäng i semifinalen. Det jag vill ha sagt med det är att  vi hade haft stor chans att vinna över dem. Hur stööörigt känns inte det. AAAA!
Men idag blir det en mysrunda på stan med mammi. Det var inte igår det.
Har en hel del som jag skulle tycka va najs om det flyttade in i min garderob. Chinos, leopard tights, fransväska , några schyssta jeans, en radig cardigan eller en kavaj skulle sitta super. En almenacka däremot är ett måste.
Om det är någon som nekar att jag har fått fräknar så checka bilden. Bildbevis.

hA DE BäST!

Kommentarer
Postat av: louise

leopard tights är så sjukt häftigt! jag är kanske lite feg för att använda det, men i vår ska det tydligen vara inne :D

2009-01-05 @ 16:38:13
URL: http://livetenligtlois.blogg.se/
Postat av: louise

du, det ska loisfis oxå :D

2009-01-06 @ 11:14:08
URL: http://livetenligtlois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0