Vårtermin



Kofta Pappa gamla, uggs Håkanssons, jeans Rågårds, Tunika (instoppad) Vero moda, klocka D&G ocg ring H&M.

Hallå!

Kärt återseende i klass 8H blev det idag. Skola drog igång dag och imorse trodde jag att jag gick i sömne. Inte det lättaste att komma upp...host...dra sig själv upp ur sängen nu första morgonen efter lovet. Men ingenting är omöjligt.
Idag ska jag träna med damlaget för första gången. Det ska bli fett kul men kan inte hålla tyst om att jag är lite nervös. Men ahh...skit i de Pau!

Ja och min kamera verkar inte vara någon bra duo idag. Ja du ser själv, bilderna är smått korniga och fråga mig inte varför. Min kamera har kanske en "dålig dag", vad vet jag? Sen att de är olika storlekar det har jag inte heller någon koll på. Men hallå det är första dagen efter lovet...så det är väl okej att det blir lite kaosigt idag..

hA DE BÄsT!

Kommentarer
Postat av: Jossi

Fin outfit! :D

2009-01-09 @ 09:53:36
URL: http://jossisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0