Tillbaka från storstaden


Ungefär så här död är jag! Haha!

Hallå!

OMG, vilket helg...den har i stort sett innehållt allt! Jag är/var så satans trött att jag bara kände att nä, jag klarar verkligen inte av att gå till skolan imon (alltså idag), är hemma och känner att tur är väl det annars skulle nog min kropp nog typ falla ihop som en säck potatis.
Det har varit riktigt roligt och jag har skrattat så sjukt mycket. Bölat också för den delen. Men det värsta av allt kommer hända på tisdag...berättar mer om det sedan i ett eget inlägg för det är hemskt.
Vi har mött några lag som är bland Sveriges bästa och vi gav dem verkligen en match. . Norrköping Dolphins förlorade vi med 19 poäng ( de sägs vara Sveriges bästa lag på pappret). Sedan mötte vi Järva som också har någon sådan stor utmärkelse och förlorade med 8 poäng. Sist men inte minst mötte vi Skuru som blev en riktigt ball match och spännande...vi vann med 8 poäng (tror jag) och jag gjorde 32/62 poäng och fy fan vad glada vi blev!
Hela hallen bankade och folk hejade och skrek, mina nära och kära var helt döda i halsen efteråt haha! Det är då basket är som bäst!
Jag
älskar mitt lag och vi har så sjukt roligt, ett lag en familj. Min helg har varit toppen!

Bilder och en liten till berättelse kommer!

hA dE bäST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0