Family

Haha! Grattis du kan just nu enjoya många riktigt pinsamma och knäppa bilder från helgen i Stockholm med laget, är det din tur dag eller?


Tågresan dit....


En sovande tränare....;P



Gullungar! <3<3<3<3


Nick råkade få ett litet sår och tömde sig själv på lite blod och ville tvunget spara det haha!
Not, hallonsylt



Gjorde en liten avstickare med min familj och släkt i Stockholm. Vi firade min kusin som fyllde år med tårta, restaurang besök och bad i 35 gradigt vatten (pool).


Min släkt och min familj låg i lika varmt vatten tillsammans för exakt en månad sedan, fast dock i Thailand då.


Brunett?


Water


Häftiga ljusmönster som lyste i mörkret när vi badade.


En fett god planka stoppade jag i mig.



Sedan var det tillbaka till underbara laget....lika underbart var det kanske inte att se att de då hade förvandlat vårat rum till en soptipp som stank chips och svett. Härligt!
Fyra oskyldiga som kollar på tv.



Haha sen fick vi en snille blixt och målade oss med svarta streck som "jagvetintevad". Gris och åsna kallade vi oss i alla fall. Hahahaha!


A monster.....ruuuuuuuuun!


Jag älskar basket, jag älskar mitt lag !

Om ni tvekar så kan jag ännu en gång säga att helgen var dunder ball!

Kommentarer
Postat av: lina

hhaha jaa du är med på lite bilder här och var haha ;D

jaa det var jätte kul att träffa dig . eller det blev ju bara hej men det var så mycket runt omkring . jaa vi höörs ju på bloggarna (:

ni var jätte duktiga . aa det var mycket skrik och allt hahhaha :D . men det var kuul och jämnt ;)



var hotellet bra ?

hade ni kul i stockholm ?

KRAAAAAAAAM :D <3

2009-01-26 @ 16:54:59
URL: http://crippenina.blogg.se/
Postat av: amanda

hahaha jaa det är lungt va hos tandläkaren och fixa den idag, nerven i tanden är sönder och jag måste typ ha någon tandställning i några veckor för att få fast tanden igen, men det var såklart inte ditt fel. jag gör alltid illa motståndarna. :P

jag är nummer 5 fick hålla dig rätt mycket eftersom jag är rätt biffig :P Du var låååång och skitgrym!!!

det var jätteroligt att möta er, fast lite surt att vi inte gick vidare då, men sånt händer.

Jag tycker dommarna dömmde konstigt ibland, men det hände säkert för er oxå

KRAAM

2009-01-26 @ 17:21:45
URL: http://amandathebest.blogg.se/
Postat av: Anonym

va bra att ni hade de roligt :-)

ps måste säga tack ännu en gång är så nöjd med min design

2009-01-26 @ 18:29:34
URL: http://erikasfashion.blogg.se/
Postat av: Anonym

söööt tårtaa!

2009-01-26 @ 20:29:29
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Nick

hahahahaha... hej hjärtat! ;)

2009-01-27 @ 03:25:48
Postat av: fanny

börjar med o seja att du är verkliigen inte brunett så forssätt dröm hjärtat haahahaha

sen vill jag seja att ert rum var typ hävften så illa som vårt hahahahahaha asså d så ut som sånna flyktingar bodde hos oss!!!!!! saker över hela golver saker i taket på alla möblem överallt hahaha :D

2009-02-01 @ 19:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0