Part 2 - Bilder från resan

Här åker ni på fortsättningen av bilder från min resa. Nu är det bilder då jag befinner mig Malaysia på ön Lankawi där vi som pricken över i:et bodde på ett 5 stjärnigt hotell några nätter. Lyxlyx.

Lankawi  - Fem stjärnigt hotell


Typ 1/3 av hela frukostbuffen, den var enorm. Frukost är lite klent att kalla det...typ middag är nog mer rätta ordet.



Men självklart valde man ut sina favoriter för allt orkade man ju inte äta. Vill också tillägga att det bruna är choklad sås, en fett stor skål fanns det bara med choklad sås, inga flaskor här inte.



Poooooolen.( en av dem;P )



Palle som chillar i solstolen ;P (osminkad ) (H) Fråga mig inte vad det är för vita prickar jag har i huvudet.


En bit av vårt rum


Yey...haha inte helt lätt för pappa haha!


Små (de är skitkorta) tjejer sprang och serverades oss i tomtedräkt på kvällen.


Lankawi - fast på ett annat hotell en bit ifrån


Haha årets julkort!


Vi var på "Mangrove tour" och såg massa vilda djur. Här har vi min brors dubbelgångare ;P



Tiotals örnar cirkulerade ovanför huvudet på oss och dök ner för att fånga fisk.


Firren in action som hoppade upp och tog brödbiten på plankan.



Här var vi på "Underwater world" (alltså inte vilda djur som bilderna ovan).
En firre och Palle, undra vem som var räddast?


 =)  Lite albino med red eyes.


Behöver jag säga något?


Blomma i håret, brun och välmående =)

Trodde du det var slut? Närå jag har många bilder kvar...det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0