Whole weekend



Vilken baskethelg! Fullproppad med basket från topp till tå.
Började på lördag då vi tvingades upp typ mitt i natten (kändes det som haha) för att samlas 08:00. Sen bar det iväg mot....ja vad staden hette det vet jag faktiskt inte haha! Någonstans vid Jönköping i alla fall. Drygt tre timmars bussresa där vi bredde ut oss som djur. Vi hade nämligen bussen för oss själva och det kan man ju inte låta bli att utnjyttna. Fett najs. Ett litet matstopp där maten redan var klar och stod och väntade på oss när vi kom dit och sedan en timme till i bussen. 14:00 var det uppkast och matchen började. Vi drog iväg i början och i halvlek ledde vi med ca 17 poäng. Jag spelade lite grann men tyvärr inte speciellt mycket. Men jag är glad bara för att jag blev uttagen redan efter en träning. Pinsamt nog så tappade vi ledningen och i 3 perioden (det finns 4) så stod det lika. Men illa kvickt skärpte vi till oss igen om vann matchen med 8-9 poäng. Jag fick spela ytterligare någon gång med gjorde tyvärr inga poäng. Hemfärd med en vinst i baggaget, Max (hamburgar restaurangen) besök, filmtittande och lite skräck berättelse (kanske berättar en SANN hemsk historia sen, om ni vill?) blev det. Var hemma runt 21 tiden. Då hade söta farmor gjort hemgjorda köttbullar och hemgjort potatismos åt miiig. Hehe. GOTT! Sen deckade jag som en stock. Det var fett häftigt att få vara med och spela med damlaget. Jag min lilla fjortonåring. Haha motståndarna såg typ ut som 30 bast vissa.
Efter 12 tolv timmars sömn inatt så var jag laddad igen för att spela match idag. Första matchen (mot Queens) vann vi med 11 poäng. Jag gjorde 23/40 poäng. Andra matchen var mot EOS som vi förlorade mot förra veckan i Lundaspelen nu var vi revanschsugna och vann med 2 poäng. Riktigt gytt med två vinster. Det kommer bli mycket basket nu, Regionsuttagning nästa helg och helgen därpå, SM!  FETT!

Hoppas ni inte tröttnade på mitt basketsnack!
HA De bäsT!

Kommentarer
Postat av: lina

2009-01-12 @ 00:53:04
URL: http://crippenina.bloggse
Postat av: lina

hahahha jag tröttnar aldrig thahah :D. vad kuul med regionsuttagning . jag får ju inte vara med i år . men i sommar så kommer 95 uttagningen vara kuul för mig :) hoppas det går bra för dig :P. men spelar ni i stockholmsserie ? isånnafall vilken ? vi spelar i elit a ligger i mitten typ . spelar du med 93:or eller 94:or nu ?.



vi ska också vara med i sm :P. vi ska typ spela matcher i järva eller va det va . vet du vart ni ska spela ?

bra att det gick bra på damlagsmatchen (:.



aa hoppas du kikar in min blogg ibland ;D. hare bääst pussss !!

2009-01-12 @ 00:57:45
URL: http://crippenina.blogg.se/
Postat av: lina

vi kommer från stockholm i nacka :) skuru ligger i nacka :D



puss

2009-01-12 @ 00:58:41
URL: http://crippenina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0