Nya tag!


Jag  = nr. 12

Ingen final för vår del.....Vi förlorade mot Belgien, deras skytte var för bra. Oerthört tråkigt och segt att förlora men så ligger det till. Jag  är dock väldigt nöjd över min prestation då jag gjorde 23 poäng, spelade ca 29 min och tog 9 returer (totalt).
Gäller att bara glömma detta och ladda om inför bronsmatchen klockan 13.00 (finsk tid, 12.00, svensk tid) idag. För vi ska fan ha OS medalj. Idag är det även sista dagen och det känns sorgligt, det har varit så kul men än är det verkligen inte över för först ska vi ta hem OS bronset.
Här och här kan ni läsa om gårdagens matchen.

HA DE bäsT!

Kommentarer
Postat av: Laila♥

Tack så jättemycket sötnos <3<3

2009-07-24 @ 12:09:29
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0