Lägret i Södertälje

Som ni säkert vet så var jag borta ett antal dagar förra veckan. På träningsläger i Södertälje där även U18 spelade EM (som slutade med brons för deras del :D ). När internet är som det är här i stugan (d.s.v kasst) så tar det lite tid med bilder m.m. men bättre sent än aldrig, visst? Så här har ni lite bilder från lägret.


Invigning med alla lag uppradade samt en ball gubbe som sjöng natinalsången och I feel good.


Mitt revir, som jag delade med 3 andra. Förövrigt så stank rummet svett 24/7.


Riktigt god lasange som jag åt när jag och mamma drog ut på stan en liten stund dagen efter då lägret var slut.


Sweeeden! Det blev brons för Sverige, på hemmaplan som verkligen är gryyyyyyymt bra!


Kommentarer
Postat av: eveline :D

fin och bra blogg !

2011-08-07 @ 12:38:23
URL: http://evelinesophiewiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0