Fler bilder från mitt äventyr

Här har ni en tillökning i bild regnet...


Sjunger nationalsången...underbar skönsång från min sida..:P


1,2,3 SVERGIE!


Straffkast....men var är bollen? Den gick i alla fall i kan jag garantera.


OS vinnarna, Frankrike, haha de skulle spela Frankrikes nationalsång på prisutdelning men råkade sätta på den svenska haha, vi bara woooooooooo!! :D


Vid avslutningsceremonin fick alla heliumballonger, turkarna smällde dock sönder våra efter ett tag...


Funny funny!


Fotades med några trevliga italienskor.


OS elden!


Party party med ballonghav i luften.


Häftigt nummer med tjejer som gjorde konster i luften i OS ringarna på avslutningsceremonin.


Dansande luftdockor skulle jag vilja kalla det.


ÄN en gång, vilken upplevelse OS i Tammerfors var.
Och nu ska jag iväg igen, och kommer vara med om ännu en grym upplevelse.
Imorgon 06.45 flyger jag till Stockholm och där efter till Neapel ( i Italien) för att spela U16 EM.
35 gradig värme (kan dock bli jobbig när man spelar), 4 stjärnigt hotell, serverad mat och gryyyyyymmm basket, kan inte bli bättre? Ska bli sååååå kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0