Nationaldagen!



Heeeeeej!

Efter sista riktigt "skoldagen" i skolan (min engelskredovisning blev dock inte av, utan det blir på måndag) och sedan pang bom iväg in till stan med mamma för jakt på skolavslutningsklänning och sedan därefter träning i 1,5 timme. Hela veckan har jag haft fullt upp och inte lagt mig förr än klockan tolv om kvällarna. Igår la jag mig i soffan med laptopen, internet dampade och 4 min senare somnade jag. Behövligt och underbart skönt. Så jag skyller på John Blund varför jag inte bloggade igår.
Ni som läser min blogg regelbundet och känner till vad jag letar efter kanske reagerar lite på bilden. Kan ni hitta något nytt som jag länge velat ha. Haha grejen har i alla fall en ball storry bakom sig och berättar om det snart i ett annat inlägg.

hA DE BäsT!

Ps. Firar Sveriges nationaldag med pianokonsert och middag hos min farmor och farfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0