Lips



Jag älskar ljusrosa färg på läpparna. Speciellt på sommaren och till blonda (där med säger jag inte att brunetter inte kan ha det). Nu på sommaren t.ex när man får lite färg (någon gång snart hade jag hoppats) kommer jag garanterat köra mycket osminkat och så detta läppstiftet.
Mina läppar ha en tendens att bli väldigt blåa eller lite sådär fult röda under dagen. På med lite läppstift och så blir de den där ljusrosa fina färgen igen. Jag använder Isadora's nr. 77. Färgen är jättefin och det håller ganska bra. Priset ligger på 90 kronor.

Brukar du använda något på läpparna?

Kommentarer
Postat av: Caroline

jag brukar använda läppglans ;D

2009-06-20 @ 22:34:52
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0