Nu åker jag.....igen!



Heeej!

Nu har det ca gått två veckor sedan förra lägret och imorgon åker jag igen. Upp till Södertälje för läger med U16 landslaget. Det kommer även vara U18 EM där så det blir förmodligen mycket tittade på bra basket på hög nivå. Kanske även stöter på någon trevlig italienska eller någon från något annat land som kommer till Svergie för att spela EM.
Vem vet....? Ska i alla fall bli väldigt kul.
Den 10 juli är jag hemma igen!

Då jag kommer att ha fullt upp med träningen blir det svårt att komma till nån dator, så jag vet inte hur det blir med bloggandet. Men jag har en spökskrivare som jag kan anlita och rapportera till.
Så rätt vad det är kommer det att hända nåt  på bloggen i allafall.



hA DE underbaRT!
PUUUUSS!


Kommentarer
Postat av: BJ OCH PEYSAN.

www.xies.blogg.se

www.xies.blogg.se

www.xies.blogg.se

www.xies.blogg.se



VÅRAN BLOGG ÄR TILLBAKA, SNYGGARE, BÄTTRE OCH MER OM OSS!

2009-07-01 @ 01:54:02
URL: http://xies.blogg.se/
Postat av: Lilly

Följa varandra med bloglovin?:)

2009-07-01 @ 22:16:30
URL: http://sojealous.blogg.se/
Postat av: sara

kan du inte videoblogga nån gång det hade varit jättekul, ävem så kan du väl visa hur du sminkar dig? det hade varit ett stort plus!!!!!!

2009-07-07 @ 14:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0