Oh Zara kom ut till mig



Jag har precis upptäkt att jag gått miste om en underbara affär. Zara. Har egentligen ingen aning om varför jag inte spanat in Zara innan. Men herreguuuuuud vad dem har snygga grejer. Dessutom har jag blivit lite trött på att varvarannan tjej springer runt i likadana kläder från Gina Tricot och H&M. Hittade 9 olika underbara klänningar som jag provade men favoriten var sönder i axelbanden och om de skulle skickas till skräddaren skulle jag inte få den förr än nästa fredag och då har ju avslutningen redan varit. En av klänningarna fick i alla fall följa med hem men får se om jag möjligtvis lämnar tillbaka den eftersom jag hittade en annan underbar klänning också.
Slutsats = jag ska definitivt handla MER på Zara!

Brukar du handla mycket på Zara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0