Assäsåarer (skånska)






Södertälje erbjöd en liten mysig stad med hyfsat många affärer, lagom många affärer att gå i för att inte bli trött i benen kan man också säga haha.
Jag fick med mig tt par riktigt coola brillz, bruna wayfarers som kommer vara en favorit i sommar/vår, 59 spänn i en affär som heter H&M (vet inte om ni känner till den). Fick även inhandlat ett par färgsprakande härliga örhängen med risk att halva staden kommer spring runt i sådana haha räcker väl att 4/4 som var och shoppade i mitt lag köpte de. Men 29,50, kan man motstå? Ett fynd (in vet, Paulina ska vill alltid fynd) fick jag också med mig från Södertälje, 20 spänn för en färgklick runt halsen. NAJS! Köpte även en blommig midjekjol som snart ploppar upp på bloggen snart.

Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Rebecka

snygga örhängen, har likadana! :) <3

2009-03-12 @ 19:08:14
URL: http://bbcauz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0