DADDY!



Nu har min pappa passerat de där jobbiga sträcket, 50 bast, han kan inte längre inbilla sig att han är 29. Idag har varit den stora dagen för honom och tusen grattis till min älskade pappa. Dessvärre har jag inte kunnat vara hemma och firat det med honom utan det har varit match i Nässjö med damlaget. En förlust blev det tyvärr, vid 22:00 tiden kom jag hem och hälsade på alla gäster samt krängde i mig lite tårta. Som jag förövrigt också kommer kränga i mig de närmasta dagarna eftersom det tydligen blev en hel tårta ÖVER av just min FAVORIT tårta! Ibland har man tur liksom....eller otur, det beror på hur man ser det!
Graaaatttis i alla fall till min underbara pappa!


Ps.Visst är vi steekiga på bilden...?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0