Everything but nothing



Jag gör ungefär allt jag inte borde göra. Youtube kan underhålla en rejält, haha Sanningens ögonblick klipp är ju klockrena, hahaha! Fast det roligaste är när de ljuger och får veta att svaret är.....FALSKT. Alla blir helt chockade och bara "VAAA???, ammen gud, hallå". HAHAHA!
Eftersom sista avsnittet av älskade Beck gick förra söndagen blir det en titt på Sanningens ögonblick ikväll. Jag frågar mig fortfarande varför jag gör allt annat än vad jag egentligen ska göra! Nu måste jag verkligen skriva mitt tema arbete.
Men nej, vad i hela i fridens namn nu är det ju " Den rätte för Rosing". AAAHHH!

Brukar du se Sanningens ögonblick?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0