JAG KÄNNER HAT MOT GRENAR



Det här har jag sysslat med i stort sett hela dagen. Jag har förflyttat varenda liten pinne först från gräsmattan/åkern ( vi har en reeedig stor trädgård) och sedan ner i skottkärran och sedan upp från sköttkärran (eller rullebören som det heter på skånska) och sedan på släpet. Jag är så lättövertalad, egentligen var det tänkt att jag och min bror skulle göra det tillsammans men den lilla (21 år) fulisen mutade mig med pengar...
Ca fyra timmar och just nu vill jag aldrig mer se en pinne!


Kommentarer
Postat av: Faster Kerstin

Hej Palle!

Så himla duktig du varit! Du måste gjort massor sen jag körde. Impad! Vill du hem till oss och ta våra pinnar också?????? Snälla, snälla, snälla.......



Kram

2009-03-15 @ 20:38:23
Postat av: sandra♥

bra jobbat må jag säga =)

usch för att göra det där.. känner med ig

2009-03-15 @ 20:53:11
URL: http://sandraliksom.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad betalde emil i timpeng för det???

2009-03-17 @ 22:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0