My wednesday

Haaaaallå!
A veeeeerry long day, efter plugget stack jag och några friends in till de nya köpcentrumet Entré. Riiiktigt fett och najs att vi nu äntligen har en fräsch galleria med bra butiker. Hör och häpnad, det blev INGEN shopping för Paulina, SURPRISE!
Jag sysselsatte mig mest med att spana runt på olika läckerbitar till kläder, knäppa kompisarnas klänningar, åka rulltrappor, dricka festis, posa i en röd platsstol samt prova brillor.
Efter lite kycklingfood och lite mer ranta runt i affärer tog jag bussen med 94 laget mot Lund för att se kvalmatch mellan Eos och Eskilstuna.
Kom hem vid 22 tiden och nu vill mina ögonlock falla ihop som gardiner.
Jag far och flänger hit och dit. Imorgon ska jag bege mig upp till Göteborg för några timmar och spela match, kommer hem 00:30 på natten. Hahah lärarna kommer få vara med om ett levande lik på fredagens lektioner!


PUUULIGT!


Summer 09 here I come! HAHAH!


Pose!


Yeey, kanonkul!


Same same but diffrent

Kommentarer
Postat av: fanny

söt sjal, vart är den köpt?

2009-03-26 @ 17:03:34
URL: http://4giirls.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0