Pappas blir i alla fall glad



Först hittade jag inte dem, sedan frågade jag och så visade expediten mig de och så stod de bara där som på en hylla från gud. Ett par kvar i den största storleken, 42. Jag blev så happy att jag slänge av mig mina converse och pregade på foten. Dessvärre såg det nästan ut som en kassler pressad mellan de där nätet ni vet. Skon kändes bra men såg inte lika bra ut. Ville börja gråta men höll tårarna inom mig och satte tillbaka skon. Jag HATAR mina STOOOOORA fötter!
Okej gråt är väl att ta i men ibland vet i katten om man inte känner för de...hehe!
Min pappa har värsta turen ju, mamma har en bombaderad skogarderob, hade jag haft normala fötter hade jag också haft det. Nu slipper ju pappa uppleva det! Turnissen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0