Sista dagen



Haallååå!

Jaha, då var min praotid slut. En riktigt fun och intressant vecka i SVT huset har det varit.
Innan lunch var jag i studion och idag var där lite mer att göra eftersom även ett program som heter "Garderoben" skulle spelas in. Efter en jädrans god lasange satt jag i kontrollrummet den 1,5 timmen som återstod. Som pricken över i:et gav jag de min toscakaka (det blev den sådan) som jag hade bakat och det verkade uppskattat.

Det blev en dundersnabb fika på espresso house (bara för att få något i magen) innan träningen. Letade också efter sport en BH på H&M . Inte så lyckat eftersom 3/4 H&M tagit bort sin sportavdelning och i den 4 fanns bara stora storlekar kvar :( Där har vi det, fredagen den 13! I knew that!
Direkt efter träningen stack vi i damlaget iväg för att se en spännande, härlig match i Lund. Vilken stämning! Det hoppas vi på imorgon också då vi ska spela en väldigt avgörande match. Vinner vi den är vi vidare för kval till divition 1.
För er som inte är så insatta så kan jag säga att det = BRA! :D

hA DE bäsT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till ! och Hoppas ni vinner! =)

2009-03-14 @ 08:20:43
Postat av: Maggan Puh

Håller tummarna! KRamis

2009-03-14 @ 10:31:12
URL: http://www.nogg.se/magganpuh
Postat av: lina

haha ja vad bra att det är kul . ja tkr typ att det är intressant med att jobba med sånt som dem gör haha :D men jag ska försöka söka in där och fråga hih :)

jaha okej , då vet jag det hahah xD

ja tack så mycket :)

hoppas ni vinner matchen idag då ;)

KRAAM :D <3

2009-03-14 @ 10:38:48
URL: http://crippenina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0