Fräsch-lista




Det är på helgen man har tid för att sitta och måla naglarna, lösa korsord och göra annat oviktigt men kul och som aldrig hinns med i veckan.
Idag satt jag i fotbad och gjorde fingrar och tår fina, em...så fina jag kunde kanske man borde säga. Tyvärr äger jag inte målanaglarnatalangen haha, men jag får väl godkänt i betyg ändå.
Nu är i alla fall tår och fingrar röda och fina, nästa uppgift att försöka hålla de såhär fina så länge som möjligt.

Har gjort upp en liten fräsch-lista som man lätt gör där hemma om man känner för det och som verkligen piggar upp en och får en att känna sig fräschar.
Jag har en del kvar haha, men det ska försöka hinnas med ikväll/imorgon...


- Måla alla naglar det går att hitta på kroppen (jag har 20, hur många har du? haha). - check
- Noppa ögonbrynen
- Ta en härlig dusch med hårinpackning eller varför inte ligga i ett skummbad (om man har badkar).
- Ansiktsmask
- Raka benen
- Var ute en gnutta i solen och få lite färg, det piggar alltid upp - check
- Smörj in hela kroppen i bodylotion


Brukar du lägga ner mycket tid på sådant här?


Kommentarer
Postat av: RIVETS

sv: fyfan vad vi är bra! :D <3

2009-05-02 @ 18:25:46
URL: http://rivets.blogg.se/
Postat av: Rebecka

haha, måste bara fråga hur du tog den sista bilden, med munnen? haha.

2009-05-03 @ 11:55:45
URL: http://bbcauz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0