I min väska



Idag var en sådan dag då jag bara kände för att vända upp och ner på min väska och visa vad den innehöll idag. 

I min fransväska från Lindex

- En hög plugg
- Pennskrin Marimekko
- Almenacka
- Mobil
- En påse tandborstar (har alltid de i väskan så man kan dela ut till folk som behöver, haha nejdå, var hos tandläkaren idag och hade i uppdrag att fixa nya borstar till våra gaddar där)
- Reklamlappar som jag fick på stan igår
- Nycklar
- En klämma
- Plånbok
- Postitlappar
- Lapp med ny tandläkartid.

Ibland förvånas man faktiskt själv genom att se vad ens väska ibland innehåller.

Vad brukar du ha i din väska?

Kommentarer
Postat av: Beatrice [foto, vardag & kläder]

varsågod! :)

ha en bra kvälL! :)

2009-05-06 @ 16:10:17
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0