såroligtsåroligt



Hallå!

Nu är jag femton bast, som en ny människa, lite rynker börjar ploppa upp i ansiktet också. Hahaa, not.
Igår fylldes mobilen med sms, facebook med kommentarer, msnfönster som ploppade upp med grattis och bildagboken med gratulationer.
OCH, TACK för alla grattis här på bloggen!
Sådant är så kul att få tycker jag!

Idag blir det släktkalas. Jag ska dock också spela DM (distriktsmästerskap) idag. Vi har vunnit den titeln 5 år irad så vi vill inte har någon förlust i år.

Vi ses!

hA DE BäsT!

Kommentarer
Postat av: Jag älskar din BLOGG

Jag är en tjej på 14 bast som läser din blogg jämt och ständigt , jag älskar den verkligen !!!

Men jag undrar bara .. kan du inte möjligtvis byta design lite då och då ? Ta det här som en komplimang och som något positivt , bara ett förslag !

Puss / En supernöjd läsare

2009-05-17 @ 20:36:53
Postat av: Paulina

Svar Jag älskar din BLOGG: Taaack taack och taaack igen man blir verkligen så glad. Jag vet, ja vet jag vet...jag borde verkligen ändra om till något nytt fräscht den här har varit med länge. Dessvärre så är de så att ja känner inte riktigt att ja har tid men jag ska försöka prioritera det nu. Nej nej, ja ser det inte som något negatvit, snarare som en kick i arselt.

Tack än en gång, de gör en så glad:D

KRAM:D

2009-05-17 @ 20:55:07
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/
Postat av: Ida

va söt du va ;)

2009-05-20 @ 19:16:29
URL: http://iidaeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0