Snacka om eftertraktat



Efter att ha ringt runt till sisådär 15 Glitter butiker och 12 Lindex butiker har jag nu en ny ide. Armbanden är sluuuuut överallt, tills en snilleblixt kom till min hjärna. Peace armbandet finns även i turkost och igår kom jag på att jag själv har ett sådant där band som man kan göra en ögla runt om peacetecknet och knäppa. Sen ska förmodligen gulliga Kelly köpa ett nitarmband till mig och skicka. Vad gör man inte för några (underbara) armband. Nu ska jag bara hinna till den där Glitter affären där det endast fanns ett turkost peacearmband kvar som nu är undanlagt till.....Paulina.

Kommentarer
Postat av: Caroline

har du kollat här i Hässleholm om det inte finns svart kvar? Har för mig att jag såg ett häromdagen. (:

2009-05-27 @ 15:15:06
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0