tjockat mig och vunnit, jag är nästan värd att plågas nu.



God mat, muffins och världens godaste tårta har jag vräkt i mig men som sagt, man fyller bara år en gång om året.
Trevligt med släktkalas också, dessutom blev jag ett visst antal 500-lappar rikare.

Något annat väldigt roligt är att idag spelade vi DM (94 laget)  och vi försvarade vår titel. VI VANN! Femte året irad, får man säga något annat än att vi är grymma.

Nu måste jag dock sysselsätta mig med att göra klart, em...host...börja på....mitt musikarbete. De "förtjänar" jag faktiskt eftersom jag bara fått massa saker och gjort massa kul i helgen.
Jag kan ju gör er lite delaktiga, vilken genre gillar du bäst, pop (+ popartist) eller disco (+ discoartist)?
Har inte bestämt om vilken genre jag ska skriva om än...

HA De bäsT!


Kommentarer
Postat av: Maggan Puh

Åh, vilken smarrig tårta, den hade jag gärna satt tänderna i !Verkar som du har blivit ordentligt firad!

Grattis till segern i basket också!

Det kanske blir skönt med några helt vanliga dagar i skolan nu då, innan det blir lov på torsdag?

2009-05-17 @ 23:55:21
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0