ontifötternaeftershopping


Hej era goa ungar!

Vilken trevlig dag. Bortsett från att jag då försov mig imorse och fick akut borsta tänder och slänga på mig några kläder för att inte missa bussen. Solen har skinit och jag sprang 3km på idrotten idag, nytt rekord, 12.05 :D
Fast det bästa av allt har ju ändå varit att jag och mamma tillbringat 4 timmar inne på Entré, som är ett najs shoppingcenter här i Malmö. Shoppat må ni tro jag gjort, MEN det vet jag egentligen inte om eftersom det inte är förr än på lördag jag fyller år (det betyder också att ni inte får se det förr ens jag fyllt år). Hemlis alltså.
Hur underbart är inte det heller då Euro skor butiken bjuder på GRATIS Veckorevyn (det fanns även en rabattcheck med 100kr rabatt på deras skor). Smile smile.
Där har ni min dag på pricken.

hA DE BäsT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0