WOW!

HEJ ANGLES!
 Min Göteborgs festival har varit uunnnderbar och ni kan inte bara ana hur det gick. VI VANN HELA SKITEN!!!!!
Göteborgsfestivalen
som är en stor cup som folk från hela Sverige och delar av Europa kommer till. 46 st flickor 94 lag var med och vi var bäst! Helt sjukt!
Det har varit helt sinnessjukt kul men intensivt. Det är lite som en chock att komma tillbaka till verkligheten nu tycker jag.
Jag har så underbart kul med mitt lag och ni förstår inte hur mycket jag ääälllskar dem. Ett lag en familj, då kan inget gå fel.

Ni behöver inte vara oroliga mitt kamerabatteri är slut = att jag har användt kameran som attans och kan också meddela att 150 bilder just nu håller på att tankas in på datorn (hoppas batteriet håller). Så ni kommer garanterat få ta del av denna sjuka basketfestival jag varit med om. Internet är bara inte på min sida för tillfället och det går inte att ladda upp bilder.

Ni förstår inte hur trött jag är, klockan ringer 06:46 och det är skola till 16 och sedan dans.
It been difficult to move my legs from the bed tomorrow.


hA DE bäsT!


Kommentarer
Postat av: Maggan/ Cats på Cirkus

Grattis!





Åh, vad roligt att höra att ni vann! Helt klart gjorde du väl en massa points i varje match, eller? DU ÄR BÄST!

Saknar din blogg när du är borta.Men kanske jag har en idé om hur du skulle kunna lösa internetfrågan!



Är det nästa vecka som ungdomslandslaget tas ut i Huskvarna?



Vi får höras av innan dess! Kram och

Maggan säger nu;natti natti!



Glöm ej kolla in:



www.cats.blogg.se

2009-05-24 @ 23:37:52
URL: http://cats.blogg.se/
Postat av: från abbedissan

Grattis tusen gånger till Dig och hela laget. Bra kämpat. Jsg önskar Dig framgång med nästa mästerskap och hör gärna ifrån Dig t.ex per telefon

2009-05-25 @ 14:26:18
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0