denlillaröda


Bild: Kenza

Ger mig själv en knytnäve då jag var så dum och stod och tvekade och struntade i att köpa denna i lördags då jag tyckte jag precis hade köpt den liknande tröja (som jag också hade men den ska lämnas tillbaka). Den var dessutom på 30% rea i lördags.
NU har jag fått en flashback och är besatt av den. Blev knäsvag när jag ringde och de sa att den var slut i stan men tack och lov för att den finns på Entré. Undanlagd för Paulina tills imorgon. 199spänn. Kunde fått den för 140 i lördags men den smällen får jag ta nu när jag var så dum.


Kommentarer
Postat av: Gunnhildur

Hehe, det är en sådan jag har :P

Skitsnygg är den!

Puss

2009-11-23 @ 21:44:27
URL: http://gunnhildur.blogg.se/
Postat av: Gunnhildur

Ah..sån osis. Jag hade tänkt att köpa den i svart också. Får se om den är kvar. Tror du det?

Puss

2009-11-23 @ 22:05:47
URL: http://gunnhildur.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har Medium i min. Men den är ganska stor där uppe. Vilken storlek ska du ha?

Puss

2009-11-23 @ 23:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0