Förstaadvent


Bild från The Studio

Första advent redan och julen närmar sig i löpande fart. Det är två år sedan vi firade "riktig" jul nu eftersom vi varit i Thailand två jular i rad och det ska faktiskt bli mysigt att fira det hemma (även fast jag hade inte tvekat en sekund om jag skulle bli erbjuden resa till Thailand).
Idag är det gametime fast inte med mitt vanliga division 1 lag utan med flickor 94....Spelar inte så ofta med dem så det ska bli kul.
Dagen kommer också ägnas åt att antigen träna eller kolla på en basketmatch, plugga och göra blonda slingor i mitt hår (om jag lyckas tvinga min mamma köra iväg och köpa hårfärg).
Har aldrig slingat (eller färgat för den delen) mitt hår, speciellt inte hemma....ALLA tips mottages? Har hört något om att man INTE ska ha nytvättat hår, stämmer det?


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag har precis färgat mitt blonda hår till brunt hemma, och det gick bra. Det är bara vissa där man inte ska ha nytvättat hår, det står på förpackningen :))

2009-11-29 @ 13:26:59
URL: http://saaralouise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0