InMalbasI'mNumberFifteen



Tjohej!

VINST IDAG!!! Riktigt skönt faktiskt och det blev en rysare i slutet. Det stod lika med ca 2 min kvar men till slut tog vi ändå hem det och vann med 7 poäng. Mamma var rent ut sagt usel som fotograf men lyckades i alla fall fånga en bild på mig direkt efter matchen, väldigt trött och glad över att vi vann. Lägg märke till mitt fina hår, japp...det är svett! Så blir det när man jobbar som en galning under matchen, men jag älskar det. Inte att vara svettig då, det är mest naturligt utan att spela basket.
Här kan ni också se våra nya matchställ som invigdes idag, väldigt luftiga och sköna och snygga dessutom ;)


Ps. Jag har köpt ny vinterjacka...ni får se den imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0