ANSWERSANSWERSANSWERS

Voila! Svaren på frågorna från frågetunden! ;)

Vad är det roligaste med att blogga?
Det finns verkligen inget tråkigt med att blogga, älskar det. Grejen är dock att det tar ganska så lång tid och ibland har man inte alltid den tiden. Roligast av allt är responsen man får och varje gång någon kommenterar något snäll blir jag extra glad..*blink*.

Hur många läsare har du om dagen?
Jag har runt 100 unika läsare varje dag...

Hur många inlägg har du skrivit?
Hahahah totalt har jag skrivit 2709 inlägg...oj!!

Vad vill du plugga sen? :)
Jag tycker varken  att no eller samhälle är speciellt kul utan jag gillar mer svenska, journalistik, marknadsförning på nätet, IT teknik lite media och så. Men jag kommer välja gymnasium efter basket och troligvis finns där tyvärr inte någon sådan linje där utan får nog tänka om...

Vart får du din inspiration ifrån när det gäller kläder, skor osv? dom flesta säger tidningar och bloggar, är det så för dig också? :) DU KLÄR DIG APFINT PALLE! :D:DN
Naaaww taaaaaaaccckkk andrea!;)<3 Hehe tråkigt svar men det är ju faktiskt så, tidningar och bloggar är great! Men det kan också vara folk på stan, kompisar, kompisar som normal sett inte har min stil men som kanske har någon speciell detalj som jag gillar och kanska inspireras av.

Är du nöjd med din längd?
Har jag inte spelat basket hade jag inte varit det och tyckt jag var alldeles för lång. MEN det är snyggt att vara lång och dessutom spelar jag basket och där vill jag vara hur lång som helst.

Vilka bloggar läser du?
Haha kan väl säga så här, jag bevakar runt 100 bloggar på bloggkoll. Så väldans många helt enkelt. Läser många av de stora kända som Kenza, Lisaplace och Blondinbella dock inte Foki, än, men borde nog börja göra det.

Hur länge har du bloggat?
Jag har haft min blogg i ca 2,5 år tror jag men har inte bloggat "seriöst" mer än 1,5 -1,7år haha.

Vilken är den bästa bloggen enligt dig?

Vad är det bästa respektive sämsta med att blogga?
Samma svar som första frågan...:D

Är du smart i skolan?betyg?
Jag är väldigt nöjd med mina betyg och kommer troligtvis höja mig ännu mer när nian är slut. Men det viktigaste av allt är ändå bara att man kommer in på den linjen man vill sedan spelar det ju ingen roll hur mycket poäng man har. Men just nu har jag runt 275 poäng.

Vem är din bästa kompis?varför?
Jag har många kompisar runt omkring mig som jag verkligen gillar men med mina allra bästa kompisar är jag extra tight med eftersom jag kan berätta och prata om precis allt med dem och jag kan lita på dem till 100%.

Fest eller myskväll?
Älskar myskväll...ännu hellre tjejkväll = myskväll med tjejkompisar.

Klänning eller kjol?
Klänning sägr jag där, tycker jag passar bättre i det faktiskt.

England eller usa?
Har aldrig varit i USA men USA är ju da shit och tror nog jag skulle tycka om det ännu mer än London som jag var i för ett antal år sedan (även fast London har skit coolt).

Adidas eller nike?
Adidas...de har ju de där Adidaströjorna som man inte kan låta bli att tycka om.

Puma eller björn borg?
Björn borg, större delen av trossamligen består av Björn Borg.

Chanel eller dior?
Har förälskat mig i vissa Chanel grejer därför får det bli Chanel, som t.e.x den lilla svarta eller röda väskan med kedjliknande väskrem.

One tree hill eller gossip girl?
Jag är INGEN tv-nörd och följer typ inga serier hahaha...Dock läst Gossip girl böckerna som var väligt bra.

Svart eller vit?
Svart...mer användbart än vitt när det gäller det mesta.

Grön eller röd?
Rött är snyggare...

Vad kommer du göra efter studenten?
Hoppas på att ha tränat och utvecklats och blivit så bra att jag fåt något kontrakt och spelar basket utomland, kanske Spaninen? :D

Vilket ämne i skolan tycker du bäst om?
Hehe typ slöjd, musik och svenska. Opps...mer än ett men kunde inte välja.

Om du skulle leva på en maträtt i resten av ditt liv, vad skulle det vara?
Helt klart pasta...ibland är det som godis för mig. Och till det...hm...ketuchup (är ketchup freak) och typ någon biff?

Vilken bloggare tycker du mest respektive minst om i bloggvärlden?
:D:D:D:D::D
Jag gillar verkligen Lisaplace..hennes stil, skrivande, hela hennes blogg. Dessutom är det extra roligt att hon är i samma ålder som mig och även bor i Malmö.
Läser inte de bloggar jag inte tycker om men försök till kopior av de stora bloggarna är bara misslyckat.

Berätta om kärleken, har du haft någon kille? har du varit kär? tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Inte så mycker erfarenhet när det gäller den biten. Inte haft något seriöst förhålland haha....Men jodå jag tror på kärlek vid första ögonkastet. Man älskar sin mamma ju! Hahah!

Berätta helt ärligt vad du tycker om kissie! :)) är du en av hatarna eller älskarna?
Haha...Kissie är väldigt speciellt, hon skriver så blonda och dumma grejer i sin blogg men det är ju också det som gör henne unik. Egentligen är hon ju ganska så smart eftersom hon vet att sådana saker gör läsare upprörda eller gör att man bli intresserad och besöker bloggen igen. Man vill liksom läsa det. Sen om man hellre har en stor blogg med läsare som hatar än en mindre med läsare som älskar en är ju en annan femma. Jag tillhör nog mittenkategorin. Varken hatar eller älskar henne.

Hur länge har du spelat basket? =)
Jag har spelat i 4 år...:D

Vilket är ditt bästa basketminne? 
Helt klart Ungdoms OS med U16 landslaget i somras, det lär jag aldrig mer få uppleva.


Från OS i somars. 4 baskettjejer, en bit längre än 4 gymnaser...två av de små tjejerna är lika gamla som mig:P

Favoritblogg (utom egen ;P)?
Lisaplace

Tjänar du pengar på din blogg?
Nej det är inte så att jag tjänar någon regelbunden summa varje månad men har fått ut mindre belopp något enstaka tillfälle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0