It's better in real


Kavaj Second hand, lacktights bikbok, halsband italien, väska Lindex, armband ica och Lindex.

Sorry för en bild sämst bland tiderna, gör inte alls kläderna till sin rätta men så fick det bli då jag kom hem för 30 min sedan och ska snart iväg och träna plus att batteriet till min kamera dog. Känns väldigt stressigt att bara skriva detta och ska inte förmedla min "stress" till er....imorgon är jag liksom ledig, studiedag!!! ;) FETT najs säger jag!
Det kommer firas med plugg som alltid är lika underbart att göra (mycket mycket eroni där).

hA DE BäsT!


Kommentarer
Postat av: naomi&veronica

snyggt!!!!!

2009-10-14 @ 09:02:28
URL: http://modistiskt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0