JAG ÄR SEG!



Hemlis om mig är att jag är kass på TV-serier och följer i stort sett ingenting och har typ aldrig sett ett avsnitt Grey's anatomy, Desperat housewives, CSI eller One Tree Hill eller något liknande program...Tecken på att jag är fett seg med TV-serier är väl att jag IGÅR såg på vänner för första gången haha (mer än slötittade) och fastnade verkligen för det...schiho tog mig bara tio år och att serien är slut och bara gamla avsnitt visas. Men det är riktigt kul faktiskt (förstår er nu) och fick dessutom låna min kompis Vänner box....naaajs??!! Misstänker ju att det bli ett och annat avsnitt imorgon på studiedagen...

Gillar du vänner?


Kommentarer
Postat av: louise

ommmmmmmmmmmg :O:O:O:O:O:O:O:O:O

seriöst, såg du ditt första vänner avsnitt igår?:O!

2009-10-13 @ 22:18:07
URL: http://louisehultemark.devote.se
Postat av: Caroline

har du aldrig sätt vänner innan? :o

2009-10-15 @ 16:11:17
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0