SPA

Vilken dag alltså. Överraskningen var som jag nästan gissade (fast bättre än jag trodde), spa. HEEELT UNDERBART!! Vi var på Ystadsaltsjöbad spa där vi relaxade i poolerna (bubbelpool och vanlig större), bastade och tog varsin massage. Större avkoppling får man leta efter.
Verkligen underbart och så himla gulligt och snällt av min kära mamma att överraska mig med det.


Badandes i poooooolen.


Chiiiill!


Fick morgonrock och tofflor som vi gled runt i där.


Medan vi väntade på att få våran behandling låg vi i de här mysiga sängarna och läste tidningar och åt torkad frukost och nötter.


Mozzarella macka som lunch.


Ser sådär lagom flum och trött ut i blicken efter en underbar massage ;)


Utanför Ystadsaltsjöbad.


Som ni kanske förstår så har dagen varit helt underbar. TACK mamma!

Har du varit på spa någon gång?


Kommentarer
Postat av: mirja

låter mysigt

2009-10-28 @ 22:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0