Damskor i storlek 42,43,44, till mina elefant fötter!!!


Alla de här skorna finns i storlek 42 och vissa i 43 och 44 också.


Jag är så hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimla glad att DEICHMANN har kommit till Malmö. Köpte bl.a mina gladiatorsandaler där innan sommaren som har vairt toppen. Grejen med den affären är att det har damskor i stora stora storlekar, så som till mig med storlek 43. Det är till och med så att det har vissa damskor i storlek 44. JAG BLIR LYCKLIG! Hoppas detta sprider sig till de andra affärskedjorna. Dessutom är skorna riktigt billiga! Nu slipper man köpa tantskor på Jerns för typ 1500 spänn. Kan knappt fatta det, kommer bli så glad när jag provar ett par "vanliga" skor (inte herr converse eller uggs som är stora i storleken) och det kommer passa. Förhoppningsvis...gäller nu också bara att jag hinner dit, innan skorna i min storlekar tar slut.

BRA VA?


Kommentarer
Postat av: Rebecka

ingen risk att så stora skor tar slut, hahahahahaha!

2009-09-24 @ 16:22:02
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0