Haj friends!


Klänning Zara, klocka Ur & Penn, väska Lindex, armband fått i Veckorevyn.


Detta var vad jag kunde åstadkomma för outfitbild innan mitt batteri till kameran dog...så är det ibland..:(
Fick inte gjort min jädrans SO redovisning idag heller utan den blev uppflyttad till imorgon eftersom salen där man kan ha powerpoint var uppbokat. Kanske många tycker är bra men jag vill mer ha det gjort så att jag kan släppa det och fokusera på nästa,om i Isalm till fredag ;) Greeeat!
Blev en glass på favvoglass stället idag (igen!) efter att ha spelat piano, glass är njutning på hög nivå och så älskat av mig....jag ska dessutom liksom snart iväg och träna i timmar...;) Så varför inte unna sig de?


HA DE bäsT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0